Generalforsamlingen bliver søndag den 17. marts i Fredericia.

Vi starter med en bid brød fra 12:30 til 13:00, hvor vi starter selve generalforsamlingen.
Da vi køber 3 håndmadder til hver, vil vi MEGET gerne vide hvor mange i kommer til generalforsamlingen.
Her er et link til en invitation.

Bestyrelsen og stævneudvalget mistede pludselig næstformand Hans Peter Eriksen, Madholdet. Bestyrelsesposten blev overtaget af suppleant Per Meisner, Østerbro, og denne er på valg i år, sammen med formand Peter Christensen, KØK. Da den ene suppleant nu er brugt, skal der vælges en ekstra, så kom frit frem.
Da stævneudvalget mistede Hans Peter, hoppede formanden ind som bestyrelsesrepræsentant. Men Peter har i forvejen flere poster i DKU og ønsker ikke at fortsætte i stævneudvalget, så en ny skal vælges. Samtidig skal der være en fra bestyrelsen i udvalget, så vi skal have et puslespil til at gå op.
I holdturneringsudvalget er Lene Henriksen, KØK bl. a. på valg. Her er der sket det siden sidste valg, at Søren Christensen, Akademisk Kugleklub også er blevet medlem af KØK og altså har dobbelt medlemskab.
Da udvalget også har Ole Reeckmann, KØK med, er der for mange KØK medlemmer, så enten skal man se Søren som medlem af Akademisk, eller også skal man vælge en anden i stedet for Lene.
Hans Nielsen, Agrarerne genopstiller ikke til ordensudvalget, så også her skal der findes en ny.
I regel- og kursusudvalget genopstiller Erik J. Pedersen, Hårby af helbredsmæssige årsager ikke, så endnu en gang skal vi finde en ny.
Vi siger tak for indsatsen til Hans og Erik.

Holdtilmeldingen er åben, så det er bare at melde hold til efterhånden som man bliver klar. Der lukkes 31/3 kl. 23:59.